27. maaliskuuta 2011

142,5 pounds

Okei eli kävin justiinsa kattomassa mun alkupainon että mistä tää laihduttaminen lähtee liikkeelle! Se on nyt se 142,5 pounsia ei suinkaan kiloa. Jos oisin noin painava kiloina se ois jo aikamoine järkytys!
142,5 pounds on kiloina noin 65 kiloa. En oo ikinä painanu näin paljoa enkä ikinä enää tuukkaan painamaan tän verran!! Tää oli viimenen kerta kun mun vaaka näyttää näin valtavat luvut.

Mun tavoitteena ei ole se että luut pullottavat jokasuunnasta esiin ja oon kauhea luuranko. Haluan vain hyvännäköisen bikinikropan ilman jenkkoja! Haluun olla vähän pehmeä enkä tahdo että kylkiluut paistavat läpi tai että rintalastan luut saavat minut näyttämään dinosaurukselta. Sanoisin että mulla ei ole mitenkään häiriintynyt kuva mikä on kaunis kroppa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti