26. maaliskuuta 2011

Moi!

Elikkäs. Tämä on mun kolmas laihdutusblogi jonka olen alottanu eikä tästä koskaan ole tullut mitään. Aina aloitan kovin tarmokkaasti että nyt mä sen teen nyt mä onnistun mutta aina se loppuu muutaman viikon kuluttua. Suurimpana syynä mun rakkaus ruokaa kohtaan. Ajattelin kertoa vähän itsestäni ja tässä se nyt tulee:
Mun nimi on Saana ja mä olen Tuusulasta. Oon 17 vuotias ja Usassa, Indianassa vaihdo-oppilaana.
Mun vaihtarivuosi on ollut ihan loistava mutta tää blogi ei ole vaihtariblogi. Tässä mä juttelen mun laihduttamisesta ja siitä miten oon lihonnut vaihtovuoteni aikana. Mulla on tullut sellaset tasaset 9 kiloa mun vyörätön ympärille ja se on muuten tosi paljon. Näytän ja tunnun oksettavalta enkä oo yhtään tyytyväinen itseeni. Oon aina ollut tosi urheilullinen ja voimistelu oli joskus mun elämän tärkein asia. Eipä ole enää ja nyt kaduttaa. En tiedä miten saisin mun kropan takaisin tän läskikerroksen alta. Mun tavoitteena on vain saada paino alas ja saada se unelmien bikinikroppa NOPEASTI. Mä en puhu täällä mistään terveellisimmistä ja varmimmista keinoista laihtua. Alotan varmasti jonkin todella epäinhimillisen dieetin ja näännytän itseäni. Oon ennenkin kokeillut syömättömyyttä ja se tekee mut tuntemaan itteni hyväksi. Tunnen aina pientä ylpeyttä kun en syö ja nään muut ihmiset syömässä. Kyllähän se on aika sairasta mutta se on mun tapa toimia.
Pisin aika jonka oon ollut syömättä on viikko,7päivää. Sitten oli pakko alkaa syömään kun aloin saada ihan kauheita migreeni kohtauksia energian puutteen takia.
Mun alotuspainon voisin kertoa huomenna aamulla kun sen käyn ottamassa. Kerron sen poundseina amerikkalaiseen tapaan ja joskus ehkä jaksan kääntää sen kiloiksi.
Mulla on kolomisen kuukautta ennenku meen takasin suomeen ja tässä ajassa haluaisin laihtua ainakin sen 5 kiloa jos en enemmänkin. Tottakai mä tahdon laihtua enemmän mutten siitä tiedä onnistuuko se.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti