5. huhtikuuta 2011

en tajuu miksen saa tätä ahmimista nyt kuriin!! Tää on jo mun kolmas päivä kun ahmin. Tai tänään olin jo päässyt viime ahmimiselta takasin siihen 137 poundsiiin ja olin niin tyytyväinen. Sitten kuitenkin aloin taas syömään. Se aina menee näin. Nyt meen huomenna sitten salille ja en syö mitään!!! Vituttaa niin käsittämättömän paljon tämä mun itsekurin puute varsinkin kun juuri kerkesin hehkuttaa miten loistavalta tuntuu ja olen alkanu huomaamaan tuloksia. Nytten sitte oon menossa kämmimään tän koko jutun sen takia että haluan jäätelöä?!? Se jäätelö tekee mun olon paremmaks ehkä 30 sekunniksi. Hetikun se on loppu tulee se yökötys että mitä menin syömään ja pakko mennä kuluttamaan se. Sittenkun olen jo kämminyt tän päivän kalorit alan ajattelemaan että mitä helvetin väliä sillä enään on ja jatkan vain popsimista. NYT PAKKO LOPETTAA TÄMÄ SYÖMINEN!! En kestä tätä kauheeta oloa että mun vatsa on täynnä?!? Aloin jo tykätä siitä että vatsa oli tyhjillään ja yhdestä banaanista tuli täyteen.
Pakko inspata itteäni jollain kesäkuvilla..





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti